Media Mirror daagde begin mei de reclamebureaus uit. De inzet: een campagnebudget ter waarde van 10.000 euro. Het communicatiebureau There werkte een sterke boodschap uit voor Mobyus (Centrum voor Volwassenenonderwijs). Deze werd door onze jury gekozen tot winnaar.
Media Mirror ging op zoek naar de meest creatieve, inspirerende kick-ass campagne. Hiervoor werden reclamebureaus uitgedaagd om hun beste beentje voor te zetten. De interesse was groot en uiteindelijk werden vijf campagnes ingediend. De jury gaf punten op slogan, beeldkeuze, creativiteit en impact. Uiteraard kan er slechts 1 winnaar zijn. Na een nek-aan-nekrace, koos de jury uiteindelijk de campagne van Mobyus als verdiende winnaar. Mobyus is een centrum voor volwassenenonderwijs. Personen kunnen bij Mobyus terecht voor praktijkgerichte graduaatsopleidingen.
Communicatiebureau There pakte uit met de zeer catchy baseline: “In je carrière mag je gerust wat hoger mikken!” De plaatsing boven urinoirs maakt het concept compleet.

Paul Goossens, Directeur van Mobyus, reageerde zeer enthousiast: “Alle verdiensten gaan ook naar There, die schitterend werk hebben geleverd. We zijn blij met deze prijs.”
Heidi Carlens, Managing Director van There: “We zagen het artikel online verschijnen, even wat informatie opgezocht en dachten: hier kunnen we wat mee. Samen met ons team hebben we op korte tijd een sterke campagne bedacht. We zijn trots op de overwinning en ook tevreden dat we zo onze klant Mobyus kunnen helpen.”
Binnenkort schittert deze campagne op één van de locaties binnen het netwerk.