#TRYITLOVEIT – Pepsi MAX wil deze zomer iedereen prikkelen en inspireren. En dat met de nieuwe campagne ‘Love it. Taste it’, die het publiek moet aanzetten om van nieuwe dingen te proeven. Op die manier onderstreept het de intense smaakbeleving van Pepsi MAX onder het mom van: ‘zij die er vandaag niet van houden, hebben het gewoon nog altijd niet geprobeerd.” Voetbalster Vincent Kompany draaft opnieuw op om de campagne te ondersteunen en hij neemt dat deze keer wel héél erg letterlijk. Kompany ontdekt met name iets totaal nieuws: hij waagt zich aan CURLING.

De campagne ‘Love it. Taste it’ zal gelanceerd worden via tal van kanalen: van outdoor-reclame over digitale media, sampling tot een partnership met Spotify. In een mini-serie op sociale media voert Pepsi MAX tevens tal van bekende gezichten en consumenten op die uitgedaagd worden om eens iets totaal anders uit te proberen. En om dan te kijken of ze er wel degelijk van houden of niet.

Pepsi MAX-ambassadeur en bekende voetballer Vincent Kompany trapt de campagne af. Voor het eerst in zijn leven waagde hij zich aan een wedstrijdje curling onder de vakkundige begeleiding van de Wereldkampioen Curling, Thomas Ulsrud. Kompany moest hierbij behoorlijk ver uit zijn comfortzone komen. Dit is allesbehalve een partijtje voetbal natuurlijk. Ulsrud nam de voetbalster en zijn vrienden mee het ijs op. Tijdens een vriendschappelijk wedstrijdje kreeg het gezelschap heel wat technische tips en tricks uit het curling mee. Op het Pepsi MAX-YouTube –kanaal kan iedereen het resultaat bekijken.
“Ik wist totaal niet wat ik moest verwachten”, klonk het achteraf bij Vincent Kompany. “Zover begaf ik me nog nooit uit mijn comfortzone. Maar het was waanzinnig. Wat een heerlijke nieuwe ervaring. Dikke merci, Pepsi MAX. Curling blijkt een geweldig spel. Ik vind het super. En ik ben er zeker van dat iedereen zo andere dingen in zijn leven kan toelaten om het allemaal nog wat fijner en amusanter te maken.”