Group A. De Witte, eigenaar van kwaliteitsmerken Cibel, Cebon & Allnuts Blijft niet bij de pakken zitten. Na de officiële annulatie van ‘De 1000 km voor Kom op tegen Kanker’ besliste Group A. De Witte om toch hun beste beentje voor te zetten en op 2 dagen tijd alle filialen van de groep, goed voor 600km, per fiets te bezoeken.

CEO Jurgen de Witte van Group A. De Witte: “Dit initiatief straalt de waarden van onze groep uit: naast een hoge kwaliteit van de producten en onze ongekende service, hechten we ook bijzonder veel belang aan een goede samenwerking tussen onze mensen. Daar ligt voor ons de sleutel tot het succes. Als groep moeten we ervoor zorgen dat we door die samenwerking boven onszelf uitstijgen. We zetten ons ook al jaar en dag in voor verschillende goede doelen, zo waren we vorig jaar ook al van de partij op dit mooie wielerevent.”
We willen deze editie niet aan ons voorbij laten gaan. Daarom is er als groep beslist om bij wijze van teambuilding, met aandacht voor veiligheid en social distancing, al onze filialen te bezoeken per fiets als eerbetoon aan de ‘1000 Km voor Kom op tegen Kanker’. Dit evenement vond onder normale omstandigheden plaats van 21 tot 24 mei.
 
Donderdag 21 mei beginnen we aan ons avontuur, na een tocht door het Waasland en Vlaamse Ardennen bezoeken we onze vestigingen van Gent en Starfresh Roeselare, goed voor 270 kilometer. Op zaterdag 23 beginnen we ’s ochtends vroeg aan onze koninginnenrit, dan rijden we 330 kilometer over glooiende wegen. De tocht brengt ons vanaf onze uitvalbasis in Sint-Katelijne-Waver naar ons hoofdkwartier in Brussel, Luik, Herk-De-Stad om zo via Antwerpen terug naar ons beginpunt in Sint-Katelijne-Waver terug te keren. Tijdens deze tocht wordt er veel belang gehecht aan de veiligheid van onze medewerkers en aan respect voor de medemens, zo zal elke deelnemer voorzien zijn van een mondmasker, hebben we een wegkapitein aangeduid en rijden we verspreid uit elkaar. Bovendien krijgen we assistentie van een volgwagen.

Foto: www.groupadw.be