De Disney-spaaractie van Carrefour begint met een knaller. Drie weken na de start van de actie ziet Carrefour hoeveel de gezinnen houden van hun Disney-helden. Het grote succes van de Panini-stickers heeft als gevolg dat Carrefour al 60.000 extra collectoralbums moet bijbestellen. 

Naar aanleiding van de 25ste Verjaardag van het themapark Disneyland Paris lanceerde Carrefour, op 29 maart jl, haar nieuwe Disney-spaaractie waarmee elke klant een zakje met Disney-stickers krijgt per aankoopschijf van €25. Deelnemende producten leveren ook extra zakjes op. In totaal zijn er 248 stickers om in het verzamelalbum te plakken, dat aan de kassa te koop is voor € 3,5.

Carrefour bestelt extra albums bij Eerst had Carrefour 200.000 verzamelalbums voorzien. Al snel na de start van de actie bleek dat de hoeveelheid de vraag niet zou kunnen dekken. Daarom besloot Carrefour om 60.000 extra albums bij te bestellen.

In drie weken tijd werden meer dan 10 miljoen zakjes door de Carrefour-winkels uitgedeeld.

Naast de verzameling van de populaire figuren stelt Carrefour ook een unieke digitale ervaring voor dankzij haar app Carrefourpanini25DLP voor smartphones (Google Play en Apple App Store). Deze is intussen al meer dan 20.000 keer gedownload en kent dus ook een zeer groot succes.

https://itunes.apple.com/be/app/carrefour-panini-25-dlp/id1215208139?mt=8&v0=WWW-EUBR-ITSTOP100-FREEAPPS&l=fr&ign-mpt=uo%3D4