Delhaize is mee met het leven en wil haar klanten oplossingen aanbieden om niet alleen beter te eten, maar ook om beter te leven. Daarom werkt Delhaize voor het eerst samen met Decathlon en zal het de meest gevraagde producten van het sportmerk aanbieden in haar winkels tijdens deze bijzondere periode. Dankzij dit uitzonderlijke partnerschap kunnen de Belgen zich het nodige aanschaffen om te blijven bewegen, te sporten of iets leuks te doen met de kinderen, zowel thuis als buiten in de buurt.

Uniek partnerschap
Door de huidige situatie heeft de Belgische regering de sluiting van alle niet-essentiële winkels bevolen, waaronder dus ook fitnesscentra en andere sportlokalen. Veel mensen proberen hun trainingsroutine voort te zetten of hebben ineens meer tijd om thuis of buiten, dicht bij huis, te trainen. En de kinderen moeten zich natuurlijk ook kunnen bezighouden. Daarom heeft Delhaize besloten om het leven van haar klanten nog wat gemakkelijker te maken en op eenzelfde plaats zowel evenwichtige voedingsproducten als sportuitrusting aan te bieden, zodat iedereen ondanks de quarantaine toch kan blijven bewegen. Daarvoor heeft het bedrijf de krachten gebundeld met Decathlon, die een specialist is op dit gebied, en biedt het vanaf vandaag een selectie van de best verkochte sportartikelen bij Decathlon aan.
Testfase
Deze selectie van Decathlon bestaat uit kwalitatieve sportartikelen zoals een yogamat, een springtouw, gewichtjes of nog een dartsbord of een voetbaldoel. In eerste instantie zal een selectie van deze producten enkel beschikbaar zijn in 5 Delhaize-winkels (SM Delhaize Overijse, SM Delhaize Wezembeek, SM Delhaize Chazal, SM Delhaize Molière II, AD Delhaize Reyers). Na een testperiode van twee weken en afhankelijk van het succes, zal dit initiatief vanaf 22 april worden uitgebreid naar andere winkels van Delhaize.

Foto: www.delhaizebelgie.be