Met de campagne ‘Haventoppers’ bedankte Port of Antwerp medewerkers van bedrijven in het havengebied voor hun continue inzet, met als hoogtepunt de Dag van de Haventopper. Dit jaar kregen de deelnemers een paar unieke sokken.

De voorbije jaren doorkruiste een camper het havengebied om sjaals en mutsen uit te delen, maar door corona en het vele thuiswerk besliste Port of Antwerp om het dit jaar anders aan te pakken. Alle havenbedrijven konden zich op voorhand inschrijven en kregen de sokken vervolgens aangeleverd. Daarnaast kreeg iedereen de kans om op Facebook een haventopper te nomineren en zo een paar unieke sokken in de wacht te slepen. De sokken zijn volledig in lijn met de havencollectie met T-shirts en truien, ontworpen samen met het Antwerps en duurzaam modelabel KLEIR.

“2020 was een uitzonderlijk jaar. De haven van Antwerpen is 100% operationeel gebleven en dat hebben we te danken aan de duizenden havenmedewerkers die er elke dag stonden.
Daarom zeggen we dit jaar MERCI met een warm, stevig en uniek paar sokken voor de dokken.”
Jacques Vandermeiren, CEO Port of Antwerp 

Dag van de Haventopper
Op 25 maart organiseerde het Port of Antwerp de ‘Dag van de Haventopper’ en deelden veel enthousiaste havenbedrijven en havenmedewerkers foto‘s met hun sokken op social media met #haventoppers.

Foto: www.portofantwerp.be