Vastgoedspecialist habicom blijft innoveren en lanceert in maart een nieuwe service. Het pakt uit met een eigen klusjesdienst, waarvoor het in eerste instantie een extra werkkracht aanneemt. De 20 gepassioneerde vastgoedexperten- verspreid over vier kantoren in de zuidrand van Antwerpen – krijgen er zo een nieuwe collega én een gloednieuwe troef bij om uit te spelen bij toekomstig en huidig cliënteel.

‘We verkopen geen huis maar een thuis en net daarom is het cruciaal dat we elk pand optimaal presenteren”, vertelt habicomzaakvoerder Naranjo Decamps. “Om dat te doen kan een extra likje verf, een grasmachine of het opfrissen van een woonkamer wonderen verrichten. Als vastgoedexperten weten we hoe we een eigendom zodanig moeten presenteren zodat het de hoogst mogelijke verkoopprijs zal behalen. Eigenaars die dus overwegen om hun eigendom via habicom te verkopen of verhuren, kunnen vanaf maart beroep doen op onze eigen klusjesman. Een muur schilderen, nieuwe keuken plaatsen of zelfs de badkamer opnieuw betegelen? Het behoort allemaal tot de mogelijkheden die habicom aanbiedt om zijn klanten te helpen.’

Gratis bij verkoop
Vanaf maart boeken de habicom vastgoedexperten de klusjesman rechtstreeks in bij de klant thuis. Kleine aanpassingswerken worden gratis aangeboden als het de verkoop van het eigendom ten goede komt. Voor grotere werken kunnen de eigen klanten beroep doen op een voordeeltarief. Ook grotere klussen zijn mogelijk. Hiervoor werkt habicom samen met enkele vaste en betrouwbare partners zoals een loodgieter, een elektricien, een aannemer… De deskundigheid van deze partners staat voorop. Als kers op de taart kunnen klanten een habicom vastgoedstylist inschakelen om hun woning een make-over te geven zodat potentiële kopers meteen een goede indruk hebben.

Verhuisservice
Bedoeling is tevens dat habicom de extra diensten in de nabije toekomst nog verder uitbreidt. Zo zal nog dit jaar ook habicoms verhuisservice worden opgestart. Opnieuw is dit een extra dienst waar voornamelijk de eigen klanten beroep mogen op doen.

Foto: www.buzz-agency.be