Midden in de heisa rond Facebook-data lanceren MINI en TBWA ‘Driven by Data’. Om te bewijzen dat je met je Facebook-gegevens ook fantastische dingen kan doen. Zo stelt MINI toffe, onbekende plaatsen voor in “Hellhole Brussel”. Want Brussel heeft een pak leuke plekken die wachten op jou. Het platform stippelt voor jou een uiterst persoonlijke citytrip door Brussel uit, helemaal op basis van jouw Facebook-profiel.
We delen allemaal veel info met Facebook. En daar kan je leuke, relevante dingen mee doen. Driven By Data duikt in je Facebook-profiel, op zoek naar de pagina’s die je leuk vindt. Op basis daarvan krijg je een unieke route te zien langs 3 Brusselse hotspots die je nog niet hebt ontdekt, maar wel helemaal jouw ding zijn. Een exotische resto, een speciale bar of die ene conceptstore. Alles kan! Probeer het zelf op www.drivenbydata.be.
Elk weekend winnen twee gelukzakken hun uitgestippelde route als citytrip. Met een nieuwe MINI 3-deurs of Cabrio gaan ze op pad langs hun hotspots in bruisend Brussel. Diner, zakgeld en overnachting zijn volledig op kosten van MINI. Like!
Foto: TBWA