Media Mirror, de nieuwe en innovatieve manier om te adverteren via spiegels, daagt de reclamebureaus uit. De inzet: een campagne ter waarde van 10.000 euro.
Wat zijn de spelregels? Ze werken samen met hun klant een kick-ass campagne uit en dienen deze in tegen dinsdag 23 mei. De meest pakkende, creatieve of inspirerende campagne wordt einde mei bekend gemaakt.
Waarom doen wij dit? Adverteerders zijn steeds op zoek naar nieuwe mogelijkheden om hun doelpubliek aan te spreken. Reclamebureaus zijn een vertrouwenspartner van de klant en moeten ook steeds creatiever omgaan met minder budget. Media Mirror daagt daarom de reclamebureaus uit voor een wedstrijd. De beloning? 10.000 euro, een campagnebudget om te adverteren in het huidige en volop groeiende netwerk.
Deze wedstrijd heeft slechts één winnaar. Media Mirror zal ook de andere inzendingen belonen, om zo de campagne te tonen aan de wereld.
Voor meer informatie of spelregels, kan je terecht bij Kenneth De Decker van Media Mirror België. De uitdaging wordt begin mei uitgestuurd naar de deelnemende partijen.
Contactgegevens
T 03 609 57 30
kenneth@media-mirror.be
www.media-mirror.be