In Make My Dream Work vertelt Emma Gelaude over haar eigenzinnige parcours en welke inzichten op het vlak van ondernemen, bloggen en mode haar vleugels hebben gegeven. Ook welke (harde) lessen ze geleerd heeft. Want op social worden vaak de highlights belicht, maar het échte verhaal blijft onder de zeespiegel. Haar vele ervaringen deelt Emma nu ter inspiratie, motivatie en empowerment met al wie gepassioneerd onderneemt of wil ondernemen. Voor wie projecten succesvol wil afronden en een eigen professionele weg wil uitstippelen. In mode of om het even welke andere sector. Voor al wie vooruit wil in het leven en zijn dromen najaagt De Gentse Emma Gelaude (°1984) begon haar carrière op vijftienjarige leeftijd als internationaal model. Geïnspireerd door de fashion wereld en gedreven door haar ambitie om zelf te ondernemen, lanceerde ze in oktober 2007 een personal styling-bureau voor België en Nederland. Omdat er geen reclamebudget voorhanden was om de business te promoten, stortte ze zich ook op een nieuw fenomeen: een blog oftewel een digitaal dagboek waarop ze al haar kennis en ervaringen kon delen. Zo groeide België’s eerste modeblog uit tot een groot succes. De blog won verschillende prijzen en Emma en haar team creëerden internationale blogcampagnes voor onder meer Jean Paul Gaultier, Agent Provocateur, Starbucks, YSL en eBay. Ze presenteerde haar eigen televisieprogramma, bracht een boek en juwelencollectie uit, schrijft columns voor verschillende tijdschriften en werd door Karl Lagerfeld himself geregrammed op Instagram. Daarnaast is Emma betrokken bij de organisatie van tal van grote mode-events zoals Ghent Fashion Night en Knokke Fashion Weekend. Haar duidelijk visie en haar sterke wil om een eigen professioneel parcours uit te stippelen, maakt van Emma een inspirerende ‘Belgische It-Girl’. www.MAKEMYDREAMWORK.com #MAKEMYDREAMWORK
De Gentse it-girl Emma Gelaude (°1984) begon haar carrière op vijftienjarige leeftijd als internationaal model. In oktober 2007 lanceerde ze een personalstyling-bureau voor België en Nederland. Omdat er geen reclamebudget voorhanden was om de business te promoten, stortte ze zich toen op een nieuw fenomeen: een fashion blogwaarop ze al haar kennis en ervaringen kon delen. Zo groeide Belgiës eerste modeblog al snel uit tot een succes, met maar liefst tweehonderdduizend lezers per maand en een groot aantal volgers op sociale media. De blog won verschillende prijzen en Emma verscheen in campagnes van onder meer Jean Paul Gaultier, Agent Provocateur, Starbucks, YSL en eBay. Ze presenteerde haar eigen televisieprogramma, bracht een juwelencollectie uit, schrijft columns voor verschillende tijdschriften en werd door Karl Lagerfeld himself geregrammed op Instagram.
In Making my dream work – 10 jaar Business, bloggen en fashion deelt Emma haar vele ervaringen, de hoogte- en de dieptepunten, ter inspiratie, motivatie en empowerment voor al wie gepassioneerd onderneemt of wil ondernemen.
Softcover; 272 pagina’s.

Auteur: Emma Gelaude
Titel: Make my dream work
Uitgeverij: Manteau
ISBN: 978 90 223 3420 1
Thema: lifestyle
Prijs: € 24,99