In een wereld waar de kijker minder geduld heeft met reclame, zorgen Rodenbach en SBS voor verfrissende vernieuwing.

Met een slogan als ‘Cheers to the Unexpected’ kon Brouwerij Rodenbach niet anders dan zorgen voor een opvallende actie bij de start van het partnership met Café De Mol, het programma na De Mol op VIER. En dat met een onverwachte reclamespot. In klassieke reclamefilmpjes verlekkeren adverteerders mensen altijd met goestinggevende producten, maar in de realiteit heb je dat product thuis niet altijd bij de hand.

Daar bracht Rodenbach samen met Wunderman Antwerp en SBS op 25 maart verandering in, met een op het eerste zicht traditionele reclamespot. Maar niets is wat het lijkt, want tijdens het bekijken ontpopte de spot zich plots tot een uitnodiging om live, in het programma Café De Mol, meteen van een frisse Rodenbach te komen proeven. En dan ook nog eens in het gezelschap van de eerste afvaller van De Mol. Een kans die een aantal Rodenbach en De Mol-fans niet lieten liggen. De spot werd uitgezonden vlak voor de langverwachte eerste aflevering van het nieuwe seizoen van De Mol. Vlak na die aflevering volgde Café De Mol waarbij de snelste vier aanwezigen een tafeltje kregen en zo konden genieten van een unieke en unexpected Rodenbach-ervaring.

Rodenbach is de ideale partner voor Café De Mol, want net zoals De Mol zet het bier je telkens op het verkeerde been. De donkere en dieprode kleur doet een zwaarder bier vermoeden. Niets is minder waar. Rodenbach is onverwacht verfrissend dankzij een rijping op eikenhouten foeders en een perfectionering met jong bier. Rodenbach is verrassend in smaak én in communicatie. Als partner van het programma verwent de brouwerij de komende weken het aanwezige publiek met een frisse Rodenbach en ondersteunen ze mee het online De Mol-spel. Rodenbach is ook de partner van het slotevenement in Kinepolis Antwerpen waar de finale van De Mol live uitgezonden wordt.
En wie weet valt er nog wel iets onverwachts uit de lucht? Hou daarom zeker de Facebookpagina van Rodenbach in de gaten.

Foto & video: Palm Belgium