After Hours. Met die gloednieuwe radioshow wil engagement marketing bureau Wasserman Benelux (vroegere BORiS Agency) de entertainmentsector aanstaande donderdag (25/03) voor het eerst live verbinden en inspireren.

Host Ella Leyers(foto) praat tussen 17u en 19u met mensen uit de sector om de pols te voelen en om samen te bekijken wat het wordt met events in 2021. Er is livemuziek en iedereen kan reageren. Op die manier tracht Wasserman een interactief platform te creëren voor een sector in nood.

De entertainmentsector heeft het in deze coronatijden enorm zwaar. Daarom komt Wasserman Benelux met het initiatief van After Hours om iedereen die betrokken is bij cultuur, sport, horeca of festivals toch wat te ondersteunen.

“De entertainmentsector zit aan de grond”, zegt Dirk Wouters, SVP van Wasserman Benelux. “Wij willen de vele betrokken partijen weer even met elkaar verbinden en samen bekijken wat we nog kunnen maken van 2021. Het zal geen pure goednieuwsshow worden. Wel hopen we te inspireren en wat extra energie te geven. Want het gaat hier om een zeer veerkrachtige sector. Zoeken naar oplossingen zit in het DNA.”

Ella Leyers is donderdag gastvrouw van dienst. Zij haalt verschillende stakeholders voor de micro, zoals Marcel Surendonk, de organisator van Lowlands, die in Nederland al testevents organiseert om de eventsector terug op de rails te krijgen.

Ook Yves Smolders komt langs. Hij durfde als eerste Belgische organisator een datum te prikken voor Moose Bar XXL in het Sportpaleis. Bruno Schouwbroeck is als woordvoerder van de Belgische Event Confederatie tevens van de partij.

En Elisabeth Lindsey van Wasserman US deelt haar ervaringen vanuit de Amerikaanse markt. Thibault Christiaensen zal met zijn band Equal Idiots enkele nummers live brengen.

Contact Wasserman Benelux:
Dirk Wouters, 0497 50 62 82
dwouters@teamwass.com

Foto’s: Wasserman Benelux  / www.buzz-agency.be