Carrefour wist al dat de Disney-spaaractie een fantastisch succes was, met 300 000 verkochte albums en 185 miljoen stickers die uitgedeeld werden aan de klanten. Maar het enthousiasme is zo groot dat de klanten, nadat ze een eerste Disney-album gevuld hebben, stickers beginnen te verzamelen voor een 2e collectoralbum om te profiteren van de actie 1 + 1 gratis ticket. Daarom besloot Carrefour haar actie 1 +1 tot 24 juni te verlengen zodat de klanten de kans hebben ook met hun 2e volle album tickets voor Disneyland Paris te kopen. Zoals voorzien worden de stickers tot 12 juni uitgedeeld.
Sinds de start, op 29 maart jl, was de Disney-spaaractie die Carrefour naar aanleiding van de 25ste Verjaardag van het themapark Disneyland Paris heeft gelanceerd, een hit bij jong en oud. In april bestelde Carrefour al 60 000 extra verzamelalbums bij, waarna snel een nieuwe bestelling volgde in mei.
Ook de verdeling van de stickers verliep vlot, en nu zijn al 185 miljoen stickers in handen van de klanten.
Succesvolle ruilbeurzen
Ook de ruilbeurzen die door tientallen winkels werden georganiseerd, waren en zijn nog steeds een groot succes. Zo besefte Carrefour dat een groot aantal klanten een 2e verzamelalbum begonnen zijn, en misschien zelfs een derde.
Actie verlengd
Voor elk volledig album dat aan de kassa wordt getoond, en bij aankoop van een ’1 dag / 1 Park’-ticket voor 1 persoon aan de verlaagde prijs van 59 euro voor Disneyland Paris, ontvangt de klant gratis een tweede identiek toegangsticket . De stickers om het album te vervolledigen worden uitgedeeld tot 12 juni. Maar om iedereen de kans te geven om zijn Panini-album te vervolledigen en alle stickers te plakken, verlengt Carrefour de mogelijkheid om een toegangkaart te kopen en een gratis ticket te ontvangen op vertoon van een volledig album tot 24 juni.