Een spannende en unieke picknick pop-up in het hartje van Parijs. Daar tekende 7UP (PepsiCo) donderdag, 18 mei, voor met het ‘verfrissende’ lanceringsevent voor de nieuwe limonade 7UP Lemon Lemon®.

Café A, één van Parijs’ meest trendy hangouts, werd daarbij twee dagen lang totaal getransformeerd tot een bijzondere en verfrissende picknicklocatie; een overvloedige oasis met heerlijk groen en eigentijdse design-twists. Om zo de fans te laten ontsnappen aan de dagelijkse drukte en de kans te geven om weer ‘real time’ te connecten met hun vrienden. Perslui, bloggers en influencers (Ruth Van Soom, Freya Poppe, Charlotte Collard, Nathalie Van den Berg en Jeroen Van Es) zakten alvast donderdagavond af naar het hartje van Parijs om de magie van het picknicken te vieren én naar hartelust in primeur te proeven van de verfrissende 7UP Lemon Lemon.

Host van dienst was ambassadeur, Lisa Gachet(foto top), oprichter van de toonaangevende lifestyle- en DIY-blog Make My Lemonade. De gasten leerden tijdens Lisa’s DIY-workshops zomerse picknick-geïnspireerde gerechten te bereiden. En ondertussen konden ze heerlijk genieten van de live-show van het muzikale duo Part Time Friends.

Volg 7UP Lemon Lemon op Facebook en Instagram.

Foto’s: Holy2