Het Belgisch Financieel Forum nodigt u uit op dit webinar dat zal doorgaan op vrijdag 19 november 2021 van 13.00 uur tot 14.15 uur met als sprekers:

Jonathan BUREZ, Hoofd Data Lab Belfius en Jonathan NEUBOURG, Hoofd Digital Vision & Strategy Belfius.

Thema:
Belfius blijft digitaal vernieuwen. De samenwerking met Proximus leverde zowel de neobank Banx op als Beats, een maandabonnement dat voor het eerst de mogelijkheid biedt een bankluik en een telecomluik te bundelen op maat van wat klanten interesseert en maatschappelijk waardevol vinden. Daarnaast is er ook Re=bel, een innoverend investeringsplatform, geïntegreerd in de digitale kanalen, dat elke belegger inspireert om resoluut duurzaam te investeren.
Data science en AI worden in die digitale strategie al maar belangrijker. Belfius gebruikt MLops om machine learning modellen snel en gemonitord van ontwikkeling naar productie te krijgen. Het stelt Belfius ook in staat zich voor te bereiden op de nieuwe “AI act” waarvan Europa een eerste versie heeft gepubliceerd.

Sprekers:
Jonathan Burez startte na een doctoraat bij ING als data scientist. Sinds 2019 is hij aan de slag bij Belfius als hoofd van het datalab, een centraal data science team. Het team creëert enerzijds enablers & building blocks voor data science en anderzijds doet het transversale data science projecten. Bovendien duwt hij mee de AI visie vooruit.

Jonathan Neubourg startte na studies in (international) marketing & advanced business management als trainee bij Belfius. Hij was van bij de start nauw betrokken bij de digitale visie van Belfius. Hij heeft de Belfius app mee naar de top geleid, met als bekroning de verkiezing in 2020 tot beste bankapp wereldwijd van de universele grootbanken! Recent was hij verantwoordelijk voor de lancering van Banx, de neobank die Belfius samen met Proximus lanceerde, en waar hij jullie graag alles over vertelt.

Inschrijvingen: www.nbb.be