Carrefour en Uber Eats versterken hun banden door een overeenkomst te sluiten voor de levering van dagelijkse boodschappen. Ook kondigen ze de lancering van deze dienst aan in België, met name in Brussel en Luik.

Vanaf deze week kunnen consumenten hun boodschappen doen op Uber Eats. De twee merken hebben hun krachten gebundeld om consumenten te helpen bij het kopen van alledaagse producten, maar ook van schoonmaak en hygiëneproducten. De boodschappen worden binnen 30 minuten thuisbezorgd. 
Het assortiment telt 1180 referenties waardoor consumenten toegang hebben tot een wijd aanbod in alle categorieën. Het merk Carrefour is ook beschikbaar op de applicatie Uber Eats.
Carrefour is de enige retailer die zijn klanten levering via Uber Eats aanbiedt in de twee grote steden Brussel en Luik. Dit binnen een straal van 3 à 4 km van het stadscentrum.

Carrefour België is na Frankrijk het tweede land dat geniet van dit partnerschap met een lancering in Brussel en Luik. Andere steden in België en andere landen van de Carrefour-group zullen in de komende maanden volgen.

“Carrefour is erg trots op de samenwerking met Uber Eats. Zo krijgen onze klanten steeds makkelijker toegang tot thuisbezorging en  kunnen we onze diensten naar de klanten toe versterken” zegt François-Melchior de Polignac, CEO van Carrefour België.
“We zijn erg blij dat we onze strategische samenwerking met een deskundige speler als Carrefour kunnen blijven versterken en de toegang tot de levering van boodschappen kunnen democratiseren door middel van een betrouwbare, snelle en betaalbare ervaring”, vertelt Stéphane Ficaja, General Manager van Uber Eats Europa Midden-Oosten Afrika.

Foto: www.carrefour.com