Door de regelmatige vernieuwing van het aanbod, waren deze beide burgers een tijdje van het menu verdwenen. Duidelijk tegen de zin van enkele diehard fans. Daarom brengt McDonald’s ze nu allebei terug. En om het aan te kondigen richt McDonald’s zich tot deze fanatieke CBO- en Royale-Deluxelovers.
De grote comeback wordt cryptisch verkondigd op grote straataffiches. Tenminste: cryptisch voor de niet-fans. Op de affiche staan enkel emoji’s met de boodschap ‘Fans weten genoeg’. Fans hebben dan ook genoeg aan een kip, spekreepjes en een huilend gezichtje om te weten dat het om hun favoriete CBO gaat: Chicken, Bacon, Onion. De Royal-Deluxefans weten dan weer genoeg met een kroontje en een diamant.

Op Facebook en Instagram krijgen de fans dezelfde emoji’s voorgeschoteld. En voor de hardnekkigste fans gingen we nog een stapje verder. Kono en Damien bestookten de McDonald’s Facebookpagina ononderbroken met smeekbedes om hun favoriete burgers terug te brengen. Dat konden we niet onbeantwoord laten. Zij werden nietsvermoedend naar McDonald’s gebracht waar ze hun favoriet terugzagen in avant-première. Groot was hun verbazing. En hun dankbaarheid.
Voor de minder hevige fans worden de emojirebussen ontraadseld met de twee burgers samen afgebeeld: ‘They are back’. Nu bij McDonald’s.
Voor verdere informatie, surf naar www.mcdonalds.be

Foto & video: PRIDE