Marketing steunt steeds vaker op big data. Het verkoopproces speelt zich grotendeels online af en het klantencontact verloopt meer dan eens via social media. Kortom: de werkomgeving veranderde de voorbije jaren ingrijpend door de digitalisering.
En nu de volgende fase: de opkomst van de artificiële intelligentie.
Een opportuniteit en groeimotor voor jouw of je onderneming?
Nemen robots en computers het binnenkort effectief van je over?

Ontdek het antwoord op deze vragen tijdens de Avond van de Authentieke Intelligentieop 7 juni.

18.30: Verwelkoming
19.00: Sofi Van Ussel, directeur UNIZO Provincie Antwerpen over mensgericht ondernemen
19.15: Pia Buysse, zaakvoerder Better Minds at Work over excelleren in wendbaarheid, leiderschap en innovatie
19.30-20.15: Elke Geraerts, zaakvoerder Better Minds at Work stelt haar boek Authentieke Intelligentie voor
20.30: Walking dinner
21.00: Swingende dansavond om het weekend op gang te trappen

5 miljoen. Dat is het aantal banen dat tegen 2020 zal sneuvelen door de opkomst van robots. Een hallucinant cijfer, dat hevige emoties oproept en de prangende vraag doet rijzen: hoe eisen wij mensen onze plek op in die steeds digitalere wereld.

Elke Geraerts, die haar sporen reeds verdiende met de boeken Mentaal Kapitaal en Het Nieuwe Mentaal, beargumenteert haarscherp waarom het hoog tijd is om te investeren in verbeeldingskracht en mentale lenigheid, wat het oplevert als leidinggevenden uitgaan van ieders expertise, en waarom organisaties niet langer zouden moeten wachten om de ‘calihero’ in hun medewerkers wakker te maken.