Dat tomaten, zomervakantie en een pretpark perfect samen passen toont BelOrta aan met een gloednieuwe tomatencampagne. Gedurende vier weken maken alle inwoners van België kans op één van de 100 duo-tickets voor Plopsaland De Panne. Met een mooie gevarieerde media-mix krijgen consumenten heel wat receptinspiratie, met een instant vakantiegevoel erbovenop!
BelOrta tomaten zorgen voor plezier in Plopsaland De Panne
De zomer bevat echte piekmaanden voor zowel de tomatentelers van BelOrta als Plopsaland De Panne. Beide partijen waren dan ook heel enthousiast om samen een zomercampagne op te zetten. Op http://win.belorta.be/ kan je deelnemen aan een online jackpot t/m 10 september. Wie drie identieke tomaten in onze jackpot spinner tevoorschijn weet te toveren, wint één van de 100 duo-tickets voor Plopsaland De Panne, het meest bezochte pretpark van België.
… en plezier op je bord
De tomatentelers van BelOrta hebben een decennialange traditie opgebouwd in het telen van smaakvolle en aantrekkelijke tomaten. Deze zomer kunnen liefhebbers volop genieten van dit uitgebreide tomatengamma en hierbij werkelijk alle registers opentrekken: zonnige tomatensalades op warme dagen en een hete kom tomatensoep bij druilerig weer. Om consumenten nog meer te inspireren worden er de hele zomer mooie receptvideo’s verspreid via Facebook die tonen hoe je heerlijke tomatengerechten op je bord tovert. Bekijk ze op https://www.belorta.be/nl/recepten
Gevarieerde mediamix
Deze zomercampagne wordt meermaals vermeld in de magazines Libelle, Libelle Lekker, Story en Dag Allemaal van begin augustus tot mid september Ook via Facebook wordt opgeroepen om deel te nemen aan deze wedstrijd. Vanaf week 35 start bovendien de tweede wave van de tv-spot voor BelOrta tomaten op VTM, Vitaya, RTL TVI, Club Rtl en Plug Rtl.