1 jaar na de lancering van het nieuwe winkelconcept Delhaize Fresh Atelier, het jongste familielid van Delhaize dat snelle maaltijdoplossingen aanbiedt, zal het binnenkort mogelijk zijn om producten te bestellen uit het Delhaize Fresh Atelier-assortiment in Brussel en Antwerpen en ze te laten leveren via de platformen Deliveroo of Takeaway.com. Delhaize wil hiermee die klanten bedienen die gehaast zijn, die op zoek zijn naar evenwichtige (enkel producten met Nutri-Score A, B of C worden online aangeboden met uitzondering van de desserts) en gevarieerde alternatieven en die geen tijd hebben om hun kantoor te verlaten om boodschappen te gaan doen.

Omdat Delhaize wil blijven innoveren en dichter bij haar klanten wil staan, zullen vier Delhaize Fresh Ateliers in Brussel en Antwerpen worden uitgerust met een leveringsdienst die gedurende drie maanden wordt getest. Het principe van deze nieuwe dienst is eenvoudig: bestellingen worden geplaatst via de platformen van Deliveroo of Takeaway.com, afhankelijk van waar de winkel zich bevindt. De twee partners leveren met de fiets of scooterbinnen een straal van ongeveer drie kilometer rond de Delhaize Fresh Ateliers. De bestellingen worden in de winkel klaargemaakt en afgeleverd op het afleverpunt dat de klant heeft gekozen. Dit alles in één klik om tijd te besparen voor de meest drukbezette klanten. Deze nieuwe service is daarom ideaal voor klanten die werken, studeren of wonen in de buurt van een Delhaize Fresh Atelier in de stad en die op zoek zijn naar een gevarieerd aanbod van verse en kwaliteitsvolle producten, maar die geen tijd of zin hebben hebben om zich te verplaatsen of zelf te koken.

“We zijn zeer trots op deze innovatie die we vandaag in primeur kunnen voorstellen aan onze klanten. Door de samenwerking met deze twee sterke partners kunnen we nog meer klanten bedienen en hen de lekkere en gezonde producten van Delhaize Fresh Atelier aanbieden waar zij zich ook bevinden. We komen hiermee letterlijk nog dichter bij onze klanten. En door dit te koppelen aan Nutri-Score integreren we ook nog verder het voedingslabel in het dagelijkse leven van de klant”, zegt Xavier Piesvaux, CEO van Delhaize.

Foto: Delhaize België