PepsiCo lanceert vandaag – in het tweede jaar van het partnership met de UEFA Champions League – de Pepsi MAX-voetbalcampagne. Pepsi MAX wil zo nog meer inspelen op de onbevangen en aanstekelijke passie van de doorwinterde voetbalsupporter. Met de hulp van onder meer onze nationale voetbaltrots Vincent Kompany roept het de superfans op hun ultieme voetbalmoment met iedereen te delen. De inzet? Gratis tickets voor de UEFA Champions League Finale.
De gloednieuwe Pepsi MAX-voetbalcampagne moet de spanning richting de UEFA Champions League Finale, 3 juni in Cardiff (Wales), fors opvoeren. Stervoetballers Sergio Agüero, Alexis Sánchez en Vincent Kompany draven op als de gezichten van de campagne. Voor nationaal voetbalboegbeeld Vincent Kompany is het na eerdere commercials een mooie nieuwe samenwerking met Pepsi. Deze keer zien we hem in een filmpje dat hij zelf lijkt opgenomen te hebben met zijn smartphone en dat online verspreid zal worden. Vincent Kompany vertelt er over zijn eigen meest memorabele voetbalmoment om voetbalfans te overtuigen hetzelfde te doen. (https://www.youtube.com/watch?v=6eSqXjQQaqE).