Kleine prijzen met grootse principes
Om leider te worden van de voedseltransitie, heeft Carrefour ‘Act for Food’ gelanceerd en zet de retailer zich dagelijks in om een gezondere en meer duurzame voeding toegankelijk te maken voor iedereen. De producten van het merk Carrefour staan centraal in dit engagement door niet alleen te werken aan de kwaliteit, de herkomst, de samenstelling en de duurzaamheid van de producten, maar ook aan de prijs. Dit laatste engagement wil de campagne Gezonde Prijzen extra in de verf zetten want de producten van Carrefour dat zijn kleine prijzen met grootse principes.

Voorkeur geven aan producten van Belgische oorsprong
Bij Carrefour worden gezonde producten aangeboden aan een toegankelijke prijs. De voorkeur gaat naar producten van Belgische oorsprong. Carrefour heeft namelijk als beleid om zich geografisch zo dicht mogelijk te bevoorraden. Om een respectvolle relatie met producenten te garanderen, onderhoudt Carrefour duurzame partnerschappen.

Gezonde prijzen voor producten van het merk Carrefour uit alle categorieën
Aan de hand van de campagne Gezonde Prijzen, zet Carrefour zich in voor zowel de prijs als voor de kwaliteit en biedt ze betaalbare prijzen aan voor producten van het merk Carrefour uit alle categorieën.
Belgische tomaten van de KwaliteitsKeten Carrefour, ecologisch verantwoord aan €0,79/kg
Pizzadeeg Carrefour, zonder palmolie aan €0,95/250g
Gemalen koffie Dessert Carrefour, gebrand in België aan €1,99/250g
Afwasmiddel Carrefour Eco Planet, met actieve ingrediënten van plantaardige oorsprong aan €0,99/500 ml
De prijs is eenvormig in alle winkelformaten van Carrefour : Hypermarkten, Market, Express en op carrefour.be. 

Geplande uitzending voor de campagne Gezonde prijzen 
Voor deze campagne doet Carrefour beroep op het agentschap Publicis.
De campagne loopt van 31 mei tot 20 juni 2021 en zal onder andere bestaan uit TV-spots en spots van 15 seconden op social media.
In de eerste week van de campagne (van 1 juni t.e.m 7 juni 2021) zal in bushokjes een atribus van 2m² uithangen. Er zijn 3 verschillende versies (tomaten Kwaliteitsketen Carrefour, pizzadeeg Carrefour en afwasmiddel Carrefour Eco Planet) en een generieke versie (dat zijn kleine prijzen met grootse principes) via DOOH, een digitale atribus.

In de winkels zowel zijn zowel affiches voorzien voor de abricaddies als spotters in de winkel gedurende de hele campagne.

Foto’s & video: www.carrefour.eu