De WK-gekte die onder de fans van de Rode Duivels leeft, sinds Carrefour haar nieuwe campagne We stick #redtogether op 25 april heeft gelanceerd, zal binnen enkele dagen nog intenser worden. De echte fan zal dan zijn eigen team met 3D-figuren kunnen samenstellen om zijn exclusieve Carrefour Red Devils kicker te vervolledigen. Sinds 25 april kunnen de Carrefour klanten stickers voor hun Panini album verzamelen en zo 3D figuurtjes van de Rode Duivels aan €0,99 bemachtigen om hun Belgian Red Devil-kickertafel van Carrefour te personaliseren. Vanaf 6 juni[1] kunnen ze ook hun eigen gezicht, of dat van hun kind, partner of vrienden, als 3D-figuur laten maken. Op die manier kunnen de klanten een plaats tussen de Rode Duivels op het terrein van de voetbaltafel innemen of zelfs om een ​​compleet team samenstellen en tegen de miniaturen van het nationaal elftal spelen.

Via de Carrefour app
In de praktijk gaat de klant naar de Carrefour app, registreert hij zich met zijn Carrefour Bonus Card en stelt hij een ploeg met vrienden, familie, … samen. Daarna doet hij zijn boodschappen bij Carrefour. Bij elke aankoop worden zijn bonuspunten aan zijn virtuele account toegevoegd. Voor elke 150 euro die hij – in één keer of via verschillende aankopen – bij Carrefour uitgeeft, kan hij een figuurtje laten printen. Hij gaat hiervoor naar de Carrefour app, maakt een 3D-scan van zijn gezicht (of die van vrienden, familie, …) en krijgt het figuurtje thuis opgestuurd. Zoals de 3D-avatars van de Rode Duivels kunnen de gepersonaliseerde figuurtjes ook op een potlood worden gezet of als pion worden gebruikt in het ganzenspel dat achteraan het Panini album te vinden is.

Fan flights en Meet & Greets te winnen
Maar er is nog meer! Vanaf 28 mei kunnen de aficionados fans flights naar Rusland winnen om een match van de Rode Duivels te kunnen bijwonen. Bij de aankoop van een miniatuurvliegtuig van de Rode Duivels van Brussels Airlines, dat Carrefour aan €14,95 aanbiedt, ontvangt de klant een unieke code. Het volstaat van die in te geven en op een voetbal- en schiftingsvraag te antwoorden om kans te maken op een onvergetelijke dag. Carrefour zal nog andere acties organiseren om meet & greets met de Rode Duivels te winnen. Om geen moment te missen van wat er op het terrein in Rusland gebeurt, zal Carrefour ook nog een televisie op elke matchdag van de Rode Duivels (18, 23 en 28 juni) in elke Hypermarkt Carrefour weggeven. Klanten zullen hiervoor in de winkel aan een quiz deelnemen.
Carrefour blijft de figuren van de Rode Duivels voor de kicker nog tot 3 juli verkopen. De prijs hiervan bedraagt €2,49 per stuk, of €0,99 bij presentatie van een volle spaarkaart met 4 zegels. Deze zegels zijn te vinden in de Panini-stickerzakjes die Carrefour per aankoopschijf van €25 of bij aankoop van deelnemende producten weggeeft.
Het Carrefour Panini album wordt aan €3,50 verkocht en wordt met 228 stickers aangevuld. De kost €29,95.
De app is beschikbaar voor iPhone in de App Store en voor Android op Google Play.
Foto: Carrefour