Trooper – het platform waar je gratis je vereniging of goede doel kan steunen via online shopping – blijft maar groeien.
Intussen sloten al meer dan 4.000 verenigingen & goede doelen zich aan bij Trooper, en gebeurden er al meer dan 200.000 online aankopen via dit platform. Bij deze 200.000 aankopen ging er steeds een percentage van de aankoop naar een vereniging of goed doel naar keuze, zonder dat het de consument iets extra kostte. Het zijn immers de aangesloten webshops die een percentage van de aankopen afstaan.
In totaal ging er via Trooper intussen al meer dan 600.000€ naar Vlaamse verenigingen & goed doelen.

Steeds meer & meer mensen vinden de weg naar Trooper, wat alleen maar goed nieuws is voor de Vlaamse verenigingen en goede doelen. Op deze manier kunnen ze immers ook een graantje meepikken van de groeiende markt van het online shoppen. Je vereniging of goede doel aansluiten kan volledig gratis via www.trooper.be. Hier vind je ook alle nodige info over dit initiatief.

Vorige maand lanceerde Trooper opnieuw een grote wedstrijd in samenwerking met een njam!-chef. Na de succesvolle pannenkoekenactie met Roger van Damme vorig jaar, zal dit jaar niemand minder dan Peppe Giacomazza pasta komen maken bij de vereniging die tussen 1 april en 30 juni het hoogste bedrag bij elkaar ‘troopt’. De strijd om de ‘Pasta Festa met Peppe’ woedt in alle hevigheid, beging juli zal de winnaar van deze actie bekend worden gemaakt!
Trooper is een snelgroeiend online shop-platform. Het grote verschil met alle andere shop-platformen is dat je je vereniging of goede doel steunt als je via Trooper shopt, zonder dat het je iets extra kost. Gemiddeld 5% per aankoop. Het zijn immers de aangesloten webshops die een extra commissie geven: een nieuwe trend waarbij marketingbudgetten worden ingezet om zo de verenigingen & goede doelen te steunen.
Een goed jaar geleden zette ook Studio 100 de schouders onder dit project, om op die manier verenigingen en goede doelen een duwtje in de rug te geven. Trooper werd in december 2018 ook uitgeroepen tot ‘Belgium’s New Brand of the Year’.

Foto’s: www.studio100.be