7UP (Pepsico) introduceert hét drankje voor de zomer, 7UP Lemon Lemon®. Deze sprankelende limonade laat je ontsnappen aan de drukke dagelijkse routine en verleidt je om de buitenlucht in te gaan. Face-to-face met elkaar praten in plaats van elkaar alleen online te ontmoeten. Kortom; even offline connecten. Met 7UP Lemon Lemon kun je op ieder moment waar dan ook het buitenleven in. Tijdens je dagelijkse lunch in het park, tijdens happy hour op een cool dakterras of bij een spontaan weekendje weg.
7UP Lemon Lemon wordt gelanceerd in de US, Canada en Europa (waaronder Frankrijk, Nederland, België en Duitsland). Deze bruisende limonade met citroensap bevat slechts 19 calorieën per 100 ml, géén kunstmatige smaakstoffen en is gezoet met een mix van suiker en stevia. In België is 7UP Lemon Lemon verkrijgbaar in 0,50L flessen in drie verfrissende smaken: Original, Grapefruit en White Peach. Consumenten herkennen 7UP Lemon Lemon aan de stijlvolle, eigentijdse verpakking met gestreept label. 7UP Lemon Lemon is verkrijgbaar in de winkel aan een richtprijs van 1,17€.
Als onderdeel van de wereldwijde productlancering organiseert 7UP Lemon Lemon “Picnic Time Off,” een reeks picknickevents in drie van de drukste steden ter wereld; Parijs, New York en Toronto. De 7UP Lemon Lemon-lancering in Parijs trapt af op 18 mei met een picnic-experience in Café A, één van Parijs’ meest trendy hangouts die totaal getransformeerd is tot een bijzondere en verfrissende picknicklocatie. Op het menu: (live)muziek, zomerse versnaperingen, real life connecties maken, workshops, animaties en vanzelfsprekend uitgebreid de mogelijkheid om 7UP Lemon Lemon te proeven samen met 7UP Lemon Lemon’s ambassadeur, Lisa Gachet; oprichter van het toonaangevende lifestyle- en DIY-blog Make My Lemonade én co-host van het event. Vrijdag 19 mei is het event voor één dag toegankelijk voor consumenten uit heel Europa.